Jag kan inte vara med på en demo där ”judehatare” inte är välkomna

De vill att ”oliktänkande” ska inkluderas, men vill samtidigt inte ha med folk som ”uttalat judehat”. Vad är det om inte att exkludera oliktänkande? Varför är det mer okej att exkludera de så kallade ”judehatarna” än att exkludera judar som gnäller över ”judehat” så fort någon påpekar att det kanske kanske finns en strukturell överordning av judar.

Jag känner mig sällan så exkluderad som när dessa drar igång om att ”alla ska inkluderas”, ty jag vet att det innebär att människor jag känner mig otrygg med, som trakasserar mig och så vidare ska få vara med. Jag kan inte vara med på en demo där ”judehatare” inte är välkomna, ty jag anses tydligen vara just en sådan, och om inte annat har jag många vänner som anses vara sådana. Jag tycker att det är viktigare att inkludera dessa än att inkludera judar.

Det handlar inte om att inkludera ”oliktänkande”, det handlar om att driva sin egen agenda. Sedan kan en såklart hävda att det är en fråga om tolerans mot alla och så vidare, men uppenbarligen är det inte det eftersom vissa grupper måste exkluderas för att andra ska kunna inkluderas.

Till slut måste en välja vilka som ska inkluderas eller inte, och i valet mellan ”judehatare” och gnälliga judar som tycker att all kritik av judiska strukturer är ”judehat” så väljer jag fan i mig det första. Det är ju feminism det handlar om, inte någon jävla juderättsrörelse. Jag har noll förtroende för att de judar som klagar på judehat kommer att driva feministiska frågor om de ”inkluderas”.

Det låter hemskt, eller hur? Men byt ut “jude” mot “man” så har du ett typiskt inlägg av Fanny Åström, och hundratals kvinnor – och några män – håller med om varje ord, helt öppet, och större delen av samhället tycker att det är helt okej. I båda fallen rör det sig om ett irrationellt hat där fienden är en osynlig apparat av konspirerande män/judar. Världen kontrolleras av männen/judarna, men de flesta kan inte se det, för de är hjärtvättade av manlig/judisk propaganda. Men det finns en liten grupp människor som lärt sig att se patriarkatet/ZOG, och nu ska de lära oss alla att se det manliga/judiska förtrycket. Bevis? Det behövs inte, det räcker ju med att man känner patriarkatet/judenhetens förtryckande ok på sina axlar. Det är bevis nog.

Att säga att man hatar hälften av mänskligheten på grund av att de är födda med en snopp mellan benen är inte längre stigmatiserande i Sverige. Hur kommer det sig att vissa typer av hat helt ignoreras av det svenska samhället? Manshatet uppmuntras till och med genom statliga bidrag till organisationer som hjärntvättar kvinnor och säger att alla män våldtar, att det är dags att “klippa kuken”, att män är en biologisk olycka, och så vidare.

Det är dags att ta ställning för eller emot hatet, feminister.

One response to “Jag kan inte vara med på en demo där ”judehatare” inte är välkomna

  1. Jävla skitskalle. Jag vill vara med i demon för jag har “ett obändligt hat mot alla i demon och vill sprätta upp dem”. Jag är oliktänkande och vill vara med! Trampa inte på mina rättigheter! Jag får nämligen trampa på DINA rättigheter hur som helst för det har jag läst… nånstans… tror jag.

Leave a Reply

